jaglovedig

Alla inlägg under april 2010

Av cicci - 28 april 2010 19:54

Din blick är fylld av åtrå och känsla
Ditt ansiktsuttryck fyllt av kärlek
Dina händer bränner på min nakna hud
Din kropp begär mig
Din kropp vill ha mig
Din röst berör mig långt in i min själ
Jag blundar en sekund o njuter
För att sedan se på dig igen
Njuta av dig
Möta din blick
Så fylld av vad du känner
Berör mig innerst inne i min trasiga själ
Så innerlig
Så fylld av åtrå
Så fylld av känsla
Tårarna trillar på din kind
Tårar över förlorad tid
Du har vunnit detta sent i livet
Du har vunnit mig
Jag har vunnit dig
Vi har vunnit
Varandra

Guuuuud om du visste va jag älskar dig!

Av cicci - 27 april 2010 11:08


Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut i den hårdaste mark,
som sol över mörka gärden.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt,
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.

Av cicci - 27 april 2010 09:22

Skulle kvällen bli speciell, utan tårar o full av glädje. En av mitt livs mest betydelse fulla dagar blev en stor besvikelse. Tårar smärta ... oki om du tidigare förlovat dig o inte tar det på lika stort allvar som jag gjorde. Ville ha det perfekt!! Jag har inte gjort det innan o det va något ja ville minnas rästen av livet. Kommer nog göra det med men inte på det sätt jag hoppades. Nyförlovad , ensam gråtandes! Det kommer aldrig att ske igen. Förloving har med en viss betydelse för mig o jag kommer aldrig mer att göra om det. Något jag drömt om blev för mig en smärta utan dess like! Somnade ensam o utan armar runt mig. Vaknade o fick inte vakna , vända mig om o kyssa min älskade o bara vara lycklig över ringarna på vårat finger! Ingen som hälsade godmorgon o tog mig i sina armar lika lycklig som jag över det vi gjorde.

Sitter bara här med tårar som trycker ,vill gråta , skrika .... smärtan gör så ont att jag vill spy!

Älskar dig älskling, Vll hålla din hand o ler från hjärtat när jag ser din ring.

Vill känna mig lycklig som jag borde få göra en dag som denna inte ensam igen o gråtades.

Kyssar

Av cicci - 26 april 2010 18:49


 

Fan vad jag älskar dig!!! Hoppas att du vet det. Nu e jag den lyckligaste i världen... ja tro mig!  

Du gör mig lycklig, hel...

Du gör mig till den jag e o bättre människa har jag aldrig vare.   fan vad jag e lycklig att jag träffade dig o du valde mig till din hjärtevän. Du o lillan e mitt käraste o jag älskar dig, mer än livet!

Nu fattas bara de löften jag vill ge dig o hålla på dem med som om det vore för livet.

Tack för att just du finns kärleken o tack för att du e du.


Längtar tills i kväll till skumbadet med vinet. Att få sitta o se på livs kärleken i ljuset av ljusen. Lågan brinner för oss ikväll.

Kyssar

Av cicci - 24 april 2010 21:26

Älskling, älskling, älskling!!!

Vilken dag det varit idag du.... Jag drömmer om dig, mig o lillan i huset men vet inte om jag har hjärta till o va den som tar det om vi så skulle få det.  Vet fan inte hur jag känner... mitt hjärta lider med mannen. Ska försöka lägga tankarna om huset på is för i kväll o försöka ge hela mig till dig. (om du vill ha mig)  haha!

Mycke o städa bakom soffan kanske , va tror du om det ... njaaaeeee.... jobbigt värre .  Kanske lägga mig i dina armar o vara mask en sväng?? Funkar det tror du ??? Tur att jag vet vad som gäller haha.. Ner med rumpan, vända skallen, ligga långt ifrån o tur att ingen fattar det jag skriver!   Hänger du med? Neee jag tänkte väll det!  Vill ha mys med vin men det har vi ju inget, vill ha kul.... vill ha mer än så men det säger jag inte så du hör mig.  Någon liten hemlis får man ju ha !!! Eller? Vill bita din högra skinka o nypa dig i näsan samtidigt... de du... vilken upphettsande grej... eller kanske inte. Skit samma vill få dig på tok humör på något sätt. Du e så allvarlig nu mera min vän. Jajag menar självklart hjärtevän va trodde du eller? Tror du jag e helt dum? ja jag vet att jag e det men inte i detta fallet kan jag lova dig. Svamlar på som en påtänd lärka men men , du får liksom bara ta det. Mina tankar snurrar o jag vet inte riktigt var jag har mig själv..... ser du mitt jag någonstans?  om så säg mig vart .... Kanske i sängen??? Älskar dig gubben bara så du vet det. Dig o bara dig!! kyssar

 

Även den dag du ser ut så här!

Skämt!

Pill i röven

Av cicci - 22 april 2010 00:27

Kan det va såååååååååå svårt som det verkar på dig??? Varför skena iväg som en tokig häst med en åsnas humör... att vägra o lyssna ... bara galopera vidare i den riktning du har fått det. Ta dig tid att förstå... varför kan du inte ge mig det? Varför måste det alltid va som du tar det trotts att jag om o om o om igen flera gånger på raken försöker förklara för dig. Varför e det så kul att få mig känna mig misslyckad o oförstådd jämt när det gäller saker jag säger??? Vill du att jag ska sluta prata med dig, gör snart det. Detta gör ondare än det va tänkt från början, ville bara veta dina känslor om saker. Kan det va så svårt o säga dem med ord utan att straffa mig för det?? Känns fan så igen... Vi planerar o bara för min undran... nej då ska vi det inte!!!! JAG HAR JU FÖRSTÖRT ALLT O JAG VILL JU INTE ...helt plötsligt bara så där. Ville fan inget hellre men men... livet e väll som det e o jag får bara så gott vänja mig vid att känna mig straffad för orden ur min mun när jag undrar o känna mig missförstådd... en misslyckad jävel som bara ställer till det.

kyss tjejen du inte ville dela dina känslor om saker med

Jag vill dela mitt liv med dig, vill inget så mycket som det men tänker inte vara åsna som dig o inte göra det för att missförstånd o ovilja att förstå finns med.

 

Av cicci - 19 april 2010 22:34

 

Jag vill inte!!!!!  sänder sos

Älskling ......

Fan vilken go dag det varit o va kul det va idag med lillan !!! Vill inte bli sjuk nu , vill inte bo på toa o behöva slåss med dig om den "asgarv"  Börjar må illa o konstigt , nästan yr o det känns som jag inte hänger med själv på det jag gör. (snyft)

Där fick jag som varit glad över att inte fått det... antagligen!Vill krypa ihopi dina armar o gömma mig från alla onda bakterier men du har dem med   vet inte vart jag ska ta vägen. Jag som ville massor med dig ikväll ... Förlåt kärleken men jag vågar inte fall jag får spy attacker   Bara inte lillan får det med om jag nu fått det. Vill inte !!!!! Nu börjar du bli bättre o då vill inte jag bli sjuk efter , tänk om det bara kommer att gå runt??   neeeeeeej! Det får det fan inte. Älskar dig bara så du vet kyssar

Din

Av cicci - 18 april 2010 14:06

 

Åh min kärlek.... va jobbigt det e o se dig så dårlig!!! Önskar jag kunde göra nått för att få dig må bättre. Vill så gärna hålla om dig men din sjuka håller mig på avstånd ifrån dig. Det e jobbigt för jag vill hålla dig nära mig.

Älskar dig älskling ... nu ska jag sätt mig o försöka göra något sött till dig

Kyssar

Ovido - Quiz & Flashcards