jaglovedig

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

min älskade

Av cicci - 6 juni 2010 00:15

Måste bara skriva att jag älskar dig!!!

Jag är så glad så jag vill gråta för att vi klarat o ta oss vidare ur de vad som hänt.   

(ur o ur men inte låter det krossa oss)

Tack älskling för att du inte bara ger upp mig!

Jag har mått så skit över va som hände, det kanske du har märkt? Så känslig över nästan allt mellan varven, tror ibland att du säger vissa saker pga det. Även om du inte gör det så får min skalle det till det.. ledsen! 

Ledsen över min reaktion på det nu efter med grym jobbig ångest som inte gör saker lätt för dig o ledsen för det som hände.   

Ja det är  väll bra att man känner ångest men min ångest blir ju inte normal eftersom jag lider av det annars som du vet, den blir värre o det gäller allt istället.

Jobbigt att ha det över att prata, känna, tycka mm.

Jag ger mig inte för älskar du mig o vill komma vidare utan att vi drar upp saker så vill jag göra allt för att komma dit med dig.

Vi ska nog bara FÖRSÖKA glömma de gånger vi gjort varann illa , att glömma o gå vidare.. man läker! Vi kan inte leva med allt det o dra upp saker för då kommer vi aldrig vidare utan bara tror o halkar tillbaka igen. Du vet vad jag menar, det är jag säker på att du gör kärleken. 

Jaja.. jag e skit lycklig för att det är vi än!!

Kärleken är visst stark när den verkligen finns för en  

Jag älskar dig o vill bli gammal o skrynklig ihop med dig

hahaha.... va sexiga vi kommer att va !! Tänk dig synen som väntar dig  


hahahahahaha..... kyssar

 
 
Ingen bild

ebbe

8 juni 2010 00:18

jag är med ledsen för det som hände...men är väldigt glad att det är vi för jag vill det som du skriver glömma det gammla och gå vidare ...inte älta det leder ingenstanns och det vi båda två ....eller hur...och ja ...skrynklig får du allt se mig ....för jag vill och akall bli gammal med dig kyssar i massor

förlåt att jag inte skriver mer men du skall veta att jag älskar dig....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cicci - 3 april 2011 11:28


Vi går igenom de mesta ... Vi har klarat oss så här långt o denna väg har varit både lång, kantig o upp o ner men vi står tillsammans än! Det gör min lilla beroendepersonlighet på nytt beroende , av dig. Det är en självklarhet att inte snacka jag län...

Av cicci - 28 januari 2011 19:35

Jag hade nästan totalt glömt bort denna bloggen.. mitt inres bok... mina brev till dig! Så mycket har hänt sen sista inlägget å herre jävlar så mycket! Vi har älskat , andats med varann , smält samman o gått isär , om o om igen , TYVÄRR! Det sägs oft...

Av cicci - 16 juli 2010 14:00


Tyvärr så kan jag inte glömma... Händelsen förföljer mig!!! Kanske är det inte mer än rätt men försöker nu att bevisa att jag vill ha stop på det som hänt för mycke . Jag har tröttnat på helvetet som lättare blivit på sista tiden. Sitter nu här ensam...

Av cicci - 5 juli 2010 16:45


Allt jag vill är o komma vidare med min underbara gubbe o våran dotter... jag vill glömma personen vars namn börjar på P. Undrar bara varför ingen låter mig göra det? Alltid är det någon som drar upp honom på tal i min närhet! Börjar fundera på om...

Av cicci - 3 juli 2010 10:47

Hej min kärlek!!! Ska du ta hand om mig idag??  Va härligt!!! Älskling klarar du stå ut med en gnällkärring som mig idag? Oj oj oj va jag ska gnälla .. lite sött så där du vet   Ser på dig när du pinnar runt i dina kallingar , nära att masken tri...

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards