jaglovedig

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

mitt hjärtas stopp.....

Av cicci - 3 juni 2010 14:08

 

Önskar jag kunde gråta.... låta smärtan rinna ur mig men kan inte. Solen som var så vacker har mist sin glans !!!

Jag försöker finna en väg ur all denna skit men du ser det inte. Som en liten fråga om vad du vill o jag fick ett svar som gav inget... jo att du vill jag stannar men va mer säger det? Jag vill veta VAD du vill. Jag vet inte ens längre om du ens älskar mig, du säger ingenting....Jag har inget sagt men har iallafall skrivit det till dig men utan svar om du gör det eller inte. Det gör så ont att du säger saker enbart för att göra illa mig , få mig att känna mig som en utan värde! DET ÄR HUR JAG KÄNNER NÄR DU SÄGER SAKER TAGNA UR INTET. Som tex: att du inte betyder ett skit för mig... Vet du inte det bättre?? Har jag aldrig visat dig det? Börjar snart tro på dig att jag visar saker så kasst så att det snart inte e någon ide att jag försöker för du ser det ändå inte.

Jag klarar inte älska så starkt men höra att jag aldrig gjort det! Skriver inte detta för att du ska diskutera om det sen, en ny anledning att fortsätta på det. Skriver bara av mig men jag vet inte ens om du läser det för inlägget jag skrev innan har du inte ens tagit dig tid o läsa än. Jag vet inte men kanske har jag inte längre ett värde av att du ska läsa det jag skriver. Jag vet inte.....

Mitt inre är så slut.... helt utmattat på detta... jag försöker o försöker men du tror fortfarande att jag bara menar illa när jag öppnar munnen. Jag vill fortsätta o jag vet inte vad det är du säger när jag försöker prata med dig. Kanske borde jag svälja smärtan o låta den ta mig bit för bit??? Du håller dig på avstånd.... jag kan inte tvinga hit dig! Jag va iallafall den som va så stark i bråket som blev o gick in till dig o sa förlåt o jag vill inte att vi har det så här... eller.... nu är bråket inte lika illa men jag kan inte längre nå dig. Du ser det inte längre... Kan inte du va den då som kommer o lägger armarna om en? Kan inte du va den som tar steget för mina steg räcker inte längre. Jag försökte hela vägen hem i bilen men du ville bara missförstå mig.

Nu har jag iallafall sagt att jag försökt, kan inte göra mer än det. Nu kanske du läser det o kanske du ser att det va faktiskt det jag försökte med i bilen. Jag ber dig inte o krypa (lika bra jag säger det) ber dig bara om att se det du inte ser.

Vi kan inte få bråket ogjort hur mycket jag än vill men vi kan vägra låta det paja det vi hade om du vill det? Jag vill det!!! Säger inte att bara du gör fel men du ser inte när jag försöker rätta till iallafall en del.

JAG ÄLSKAR DIG ÄVEN OM DU INTE TROR PÅ DE ORDEN FRÅN MIG MEN GÖR DET O KOMMER ALLTID ATT GÖRA. Märker du inte nu att jag inte vill att det ska gå åt helvete jag då vet jag inte... jag har inte gett upp , försöker än nå dig men nu genom att skriva det här.

Skulle kunna skriva i evigheter men det får va bra så här så länge.

Kyss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cicci - 3 april 2011 11:28


Vi går igenom de mesta ... Vi har klarat oss så här långt o denna väg har varit både lång, kantig o upp o ner men vi står tillsammans än! Det gör min lilla beroendepersonlighet på nytt beroende , av dig. Det är en självklarhet att inte snacka jag län...

Av cicci - 28 januari 2011 19:35

Jag hade nästan totalt glömt bort denna bloggen.. mitt inres bok... mina brev till dig! Så mycket har hänt sen sista inlägget å herre jävlar så mycket! Vi har älskat , andats med varann , smält samman o gått isär , om o om igen , TYVÄRR! Det sägs oft...

Av cicci - 16 juli 2010 14:00


Tyvärr så kan jag inte glömma... Händelsen förföljer mig!!! Kanske är det inte mer än rätt men försöker nu att bevisa att jag vill ha stop på det som hänt för mycke . Jag har tröttnat på helvetet som lättare blivit på sista tiden. Sitter nu här ensam...

Av cicci - 5 juli 2010 16:45


Allt jag vill är o komma vidare med min underbara gubbe o våran dotter... jag vill glömma personen vars namn börjar på P. Undrar bara varför ingen låter mig göra det? Alltid är det någon som drar upp honom på tal i min närhet! Börjar fundera på om...

Av cicci - 3 juli 2010 10:47

Hej min kärlek!!! Ska du ta hand om mig idag??  Va härligt!!! Älskling klarar du stå ut med en gnällkärring som mig idag? Oj oj oj va jag ska gnälla .. lite sött så där du vet   Ser på dig när du pinnar runt i dina kallingar , nära att masken tri...

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards