jaglovedig

Alla inlägg under januari 2011

Av cicci - 28 januari 2011 19:35

Jag hade nästan totalt glömt bort denna bloggen.. mitt inres bok... mina brev till dig! Så mycket har hänt sen sista inlägget å herre jävlar så mycket! Vi har älskat , andats med varann , smält samman o gått isär , om o om igen , TYVÄRR! Det sägs oftast att ett förhållande blir starkare av de väsen man sätter till med o man får nog tro på det. Vore de så att det skulle bli sämre... ja då hade de inte varit du o jag än? Eller??? Min lycka känns som min undergång mellan varven, den som låser in min levande själ men likt förbannat så trivs jag som fisken i vattnet när det är som det är. Ibland kan jag klaga, vräka ur mig om sittsen vi är i men snälla lyssna då inte allt för mycket . Jag ber dig!! För va skulle jag göra eller ta vägen om jag en dag inte hade de vi har längre? Snart kommer vårens strålar att tina upp vår mark o även de som frös mellan oss en tid , jag vet. Snart kommer de gröna sätta färg inte bara på våra hagar utan de vi just nu ser i svart...... o det i glömskan faller. De kommer blommande tider här med! Om jag tänker tillbaka på allt va vi gått igenom (då sida vid sida) så är de ta mig fan masser de finns så mycket mer i mitt liv jag vill gå igenom med dig. Varje minut som går blir mina känslor bara starkare o starkare , för varje år har jag växt mig större o stadigare med dem. Jag börjar våga lita på mig själv o mycket är tack vare dig! Tycker tiden springer så fort , va har vi gjort med den? En hel massa men inte kanske så mycket vi borde för oss själva med den. De är synd att inse att vi missat så mycket i tron på andra istället. Om jag vore en sjö så hade jag varit uttorkad i de läge vi var i om du inte varit där med mig. Tänk att än idag då jag vaknar så känns det som stället du gett oss är en dröm. Nu har vi bott här i flera månader o jag känner de som de första "riktiga" hem . Vet du jag tror att de vi bygger på nu ger oss den plattform att vila ut på en dag .... Då menar jag gården o allt runt omkring. :) Oj gud va de känns som jag rabblar massa rörigt babbel men tänk inte så mycket ... se bara de jag skriver!

Tack min kärlek för att du finns o tack mig hjärtas guld att jag har lyckan att vara din.

JAG ÄLSKAR DIG!

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards