jaglovedig

Alla inlägg under april 2011

Av cicci - 3 april 2011 11:28

Vi går igenom de mesta ... Vi har klarat oss så här långt o denna väg har varit både lång, kantig o upp o ner men vi står tillsammans än! Det gör min lilla beroendepersonlighet på nytt beroende , av dig. Det är en självklarhet att inte snacka jag längre , det är VI. Jag är inte en enda del, halva "jag" är en del av dig. Händelser gör mig extremt uppmärksam på min icke funktion utan dig ! Då matlusten o livslusten krymper med hastiga steg. . Då hela min hjärnfunktion är inställd att enbart tänka på dig. Visst , det känns bra MEN ändå inte... Förklaringen är enkel. Man måste kunna leva både med o utan kärleken! Eller? Dagarna .. jobbet... jag vet att du kommer till mig igen men saker som vi inte kan styra , då du illa tvunget att sova några mil ifrån mig.. DET GÅR INTE! Det är saker varken du eller jag kan styra över o jag hatar det när de händer. Från att känna mig helt oberoende av allt i denna värld till att blivit stormissbrukare av en annan människa istället. Sött , ja visst men vissa dagar är inte så söta heller :) Min kärleksförklaring... Var börjar den? Vart ligger slutet på den? Va är de rätta orden? Be mig inte säga den .... då får du lyssna flera veckor framöver haha. , den tiden kan vi göra så mycket bättre. Natten provade mina lustar o väckte dem ännu värre .... Finns inget nog av något hos dig! Mina ögon på dig vilar, skallen tänker o ger mig ingen ro , måste ha mer , mer , mer , mer... GE MIG! Ibland skrämmer omvärlden mig så in i helvete , alla de andra söta tjejer... När kommer det en annan o sätter sina klor i dig? Den dagen , den undergången! Hoppas att du alltid är för hal att fångas in för någon av dem :) Du är en del av mig, jag har gjort dig till det o utan dig är jag halv, det kan handla om sekunder, minuter eller timmar ..

UTAN DIG ÄR JAG HALV!

Älskar dig (enkelt sagt) kyssar

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards