jaglovedig

Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

inget glömt

Av cicci - 16 juli 2010 14:00

Tyvärr så kan jag inte glömma... Händelsen förföljer mig!!! Kanske är det inte mer än rätt men försöker nu att bevisa att jag vill ha stop på det som hänt för mycke . Jag har tröttnat på helvetet som lättare blivit på sista tiden. Sitter nu här ensam o känner hur det skulle kännas utan dig, vet ju hur det e ... tungt värre! Borde ha lärt mig från början men bättre lite senare än inget. Lillan sover o dina mess dyker upp rätt som det e o förgyller stunden. Önskar bara att jag kunde svara dig! Är ju fan naken o handikappad utan min tele. Tänker på smärtan jag orsaktat mig själv där inne o funderar på smärtan jag orsakade dig... kan du någonsin förlåta det helt? Jag vet att vi måste se framåt men i mig sitter det som berg av sten. Kan inte få ner det! Kan inte bearbeta det! Jag minns så mycket av det, kanske e bra det men mitt psyke orkar inte smärtan det ger. (lillan vaken)Tur som fan att jag insåg tillslut att jag måste lägga ner en del för jag klarar inte av det längre. (Vinet) Jag ger dig iallafall ett löfte om förbättring o jag hoppas att du tar det. Hoppas att du tror lika hårt på det som mig att det blir bättre utan det. Att jag inte får mina flippar mer! Utan sinnesförändrande saker i kroppen händer inget , inte gjort än iallafall eller rätta mig om jag har fel! Sitter o kollar på kl på datan o vet att du snart gör det sista på jobbet o snart är på väg till oss, pirrar i hela mig . Vill kunna se på den jag älskar o tala till dig. Vill hålla om dig i hopp om att sår tillslut läker av all närhet o värme. Jag vet inte men detta kanske blev ett tjatigt inlägg men du får ta det som det e . Jag kan va rätt tjatig om jag förstått dig rätt hahaha... lite skämt om saker med! Lillan tuttar saftsoppa o ser på mig... intte konstigt som jag ser ut så skrattar hon när jag tittar på henne. Att du klarar hålla dig för skratt.... diggar dig för det ;) Nej nu blir det en rök... ville bara skriva så att du skulle veta att jag lider över de som hänt o inte bara har släppt det som inget hänt. Ångrar minsta lilla droppe vin som blev , tog till vinet som en hjälp för snabb bättring av mitt skit mående men allt blev feeeeeeeeeeel. Hoppas du en dag kan förlåta mig... lider för att jag e den jag e .

Älskar dig som fan o utan dig är jag tom o inte ett skit!

Kyssar din

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cicci - 3 april 2011 11:28


Vi går igenom de mesta ... Vi har klarat oss så här långt o denna väg har varit både lång, kantig o upp o ner men vi står tillsammans än! Det gör min lilla beroendepersonlighet på nytt beroende , av dig. Det är en självklarhet att inte snacka jag län...

Av cicci - 28 januari 2011 19:35

Jag hade nästan totalt glömt bort denna bloggen.. mitt inres bok... mina brev till dig! Så mycket har hänt sen sista inlägget å herre jävlar så mycket! Vi har älskat , andats med varann , smält samman o gått isär , om o om igen , TYVÄRR! Det sägs oft...

Av cicci - 5 juli 2010 16:45


Allt jag vill är o komma vidare med min underbara gubbe o våran dotter... jag vill glömma personen vars namn börjar på P. Undrar bara varför ingen låter mig göra det? Alltid är det någon som drar upp honom på tal i min närhet! Börjar fundera på om...

Av cicci - 3 juli 2010 10:47

Hej min kärlek!!! Ska du ta hand om mig idag??  Va härligt!!! Älskling klarar du stå ut med en gnällkärring som mig idag? Oj oj oj va jag ska gnälla .. lite sött så där du vet   Ser på dig när du pinnar runt i dina kallingar , nära att masken tri...

Av cicci - 2 juli 2010 08:02


Sitter här o du är på jobbet!!! Saknar dig som fan men samtidigt är det skönt att vi inte e på varann hela dagarna... nja det beror ju på hur man ser på det haha.  Nej men du vet hur jag menar. Allt har blivit så underbart sen du hoppade på jobbet. M...

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards