jaglovedig

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av cicci - 25 maj 2010 23:18

Gått ett tag sen jag skrev sist, förlåt för det!

Det händer så mycker inom mig.... saker du inte ser eller märker. 8eller märker vet jag inte, det kanske du gör)Va det är vet jag inte... kan inte sätt ord på vad det är.  Nej jag är inte sur eller annat negativt.... Det är bra!!! Känslan är bra, måeendet... allt är bra förutom saknaden efter VÅRAN tid för oss. Finns den någonstans utan funderan på om någon ska kliva in genom dörren? Annars så e det bättre än jag kunnat hoppas på känns det som. Jag känner att du e med mig om du förstår vad jag menar. Inte rädd att du ska försvinna o jag älskar den trygga känslan du gett mig, det som blivit! Tror det va bra att vi flyttade... vi gav oss själva lite mer frihet. Allt blev så mycke öppnare o lättare sen vi kom till huset. Hoppas att du känner nått liknande med! (blir dårligt med gubbar men sidan segar sig)

Vi kan göra saker, med varann o lite va vi vill här o nuär du mer behövd till det (hmm va ska man kalla det?) manliga saker. Älskar o se dig gå o pilla med saker i huset,  se dig ta ansvar för eldandet, starta gräsklipparen, kapa brännesslorna mm ja du fattar vad jag menar hoppas jag. Du kan se o hör säkert mer nu att det du gör är uppskattat. Det har det alltid varit men nu är det på ett annat sätt. Allt skötte sig självt innan i lägenheten förutom små saker. Det bästa e o se att du fått tillbaka det där...... att du måste göra det för jag e kärring o kan inte hahahaha

Alla verkar trivas mycke bättre, rätta mig om jag har fel! Kolla bara på våra djur o lillan.... de älskar friheten, tomten.

Jag älskar dig!!! Känner mig mer fri med dig nu.... känns som jag kunnat släppa mer på mig själv, inte gömma mig av rädsla för att du ska lämna mig för det du ser. (du vet känslan av att inte duga till dig) Känns åter igen som att vi övervunnit ännu en grej i vårat förhållande o att det blir bättre. känns som att vi åter igen kommer varann närmare. Känns!!!! Om det stämmer vet jag inte utan svar från dig så att det inte bara e en inbillning. Du måste ju med säga vad du tycker om allt nu i livet. Jag vill inte tro o sen visar det sig vara fel. Vill höra någraord från dig.

Nej inget jag kräver!! haha

Vill bara veta hur du känner. Du ser ut o må bättre på något sätt med men hur har jag inte kunnat komma fram till i mina funderingar.Älskar o se dig glad , på det humör du kan få... den busiga ,goa ,glada dig.

Skulle kunna skriva i evigheter men nu vill jag bara krypa ihop med dig i soffan o njuta av livet med dig.

Älskar dig kärleken, alltid dig trogen på alla sätt.

kyssar din bleke ;)

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards