jaglovedig

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Sprucket hjärta, rinnande smärta

Av cicci - 9 maj 2010 15:32

 

Trodde på de orden tillslut ,orden du sa ... de orden de va.... något jag alltid önskat mig! Nu blöder mitt hjärta på nytt igen! Betydelsen jag hade för dig va inte mer än du lätt kunde lämna mig. Tyvärr... Lämna mig för en bagatell... Mitt inre gråter o jag kan inte hålla tårarna tillbaka ... klarar det inte... smärtan , sorgen... känslan av att blivit grymt sviken igen. IGEN när jag väl kommit så långt att lita på kärleken från dig, tro på dig o mig o framtiden. Alla planer som rasade på ett par ynkliga minuter. Kan inte fatta att du lämnat mig, du ser mig gråta, gå ner mig igen o du inget säger. Du står för de orden... ORDEN ATT DU LÄMNAR MIG.Trodde aldrig den dagen skulle komma, allt du sagt o allt du visat mig. Jag litade på dig o drömde om livet med dig. Saknar din famn o tiden innan du sa de orden , orden som gör att jag sitter o gråter över dig igen. Jag som flög av lycka över att va den som va älskad av dig..... flög o störtade rakt ner, ingen trygghet som fångade upp mig. Ett par ord tex jag menade det inte ... hade hindrat fallet. Vingklippt sitter jag här o saknar redan den 7.de himlen. Du visade mig den!

Sitter med en smärta o ett krossat hjärta över hur lätt du hade o bara göra slut på allt med mig. Undran över va jag har för ynklig betydelse. Den kan inte varit mycke men jag trodde det.

Jag älskar dig o står för det av hela mig. Mitt hjärta e ditt i alla väder. Skulle aldrig ha lämnat dig ..

Kan inte tvinga dig att älska mig heller, jag får leva med det nya såret som dränker mig i tårar , både yttre o inre.

 

Du skulle vårda det väl, hjärtat som älskade dig , ingen annan .... Du var mannen för det!

Kommer jag någonsin att kunna tro på de orden så starkt igen? Jag vill tro men....... Trodde inte att man kunde lämna den man älskar så lätt för INGET. Att säga att man älskar o sen lämna en. För mig e de orden av MYCKE STÖRRE VÄRDE!


Kyssar 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cicci - 3 april 2011 11:28


Vi går igenom de mesta ... Vi har klarat oss så här långt o denna väg har varit både lång, kantig o upp o ner men vi står tillsammans än! Det gör min lilla beroendepersonlighet på nytt beroende , av dig. Det är en självklarhet att inte snacka jag län...

Av cicci - 28 januari 2011 19:35

Jag hade nästan totalt glömt bort denna bloggen.. mitt inres bok... mina brev till dig! Så mycket har hänt sen sista inlägget å herre jävlar så mycket! Vi har älskat , andats med varann , smält samman o gått isär , om o om igen , TYVÄRR! Det sägs oft...

Av cicci - 16 juli 2010 14:00


Tyvärr så kan jag inte glömma... Händelsen förföljer mig!!! Kanske är det inte mer än rätt men försöker nu att bevisa att jag vill ha stop på det som hänt för mycke . Jag har tröttnat på helvetet som lättare blivit på sista tiden. Sitter nu här ensam...

Av cicci - 5 juli 2010 16:45


Allt jag vill är o komma vidare med min underbara gubbe o våran dotter... jag vill glömma personen vars namn börjar på P. Undrar bara varför ingen låter mig göra det? Alltid är det någon som drar upp honom på tal i min närhet! Börjar fundera på om...

Av cicci - 3 juli 2010 10:47

Hej min kärlek!!! Ska du ta hand om mig idag??  Va härligt!!! Älskling klarar du stå ut med en gnällkärring som mig idag? Oj oj oj va jag ska gnälla .. lite sött så där du vet   Ser på dig när du pinnar runt i dina kallingar , nära att masken tri...

Presentation


Du e min kärlek mitt allt!!! Du e äkta för mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards